bosmaas-down-under.reismee.nl

Een reisdag naar Harrington

We besluiten om een dag stevig door te rijden om zo wat in warmere oorden te komen. We gaan vanuit Katoomba via Sydney naar het noorden en houden Newcastle aan.Het stukje door Sydney kost veel tijd maar zo omzeil je wel alle tolwegen die je namelijk binnen 48 uur moet betalen en dieshit willen we niet.

Om 11.00 besluiten we te gaan eten op een parkeerplaats en treffen daar onze buren van de camping in Narooma aan. Je bent niet veel verder gekomen is zijn opmerking.... Na onze uitleg waar we geweest waren had hij er begrip voor. Hij had nog wel een tip voor ons en dat was dat we de jongens zeker the outback moetsen laten zien in het Noorden. Staat genoteerd en gaan we doen. Het blijft opvallend hoe aardig en praatgraag de mensen hier zijn. Altijd even een praatje maken, erg grappig. Voor de eerste keer bij de Mc geweest deze vakantie voor een ijsje in Taree. Daar dachten we bij Old Bar een mooie camping gevonden te hebben maar het had veel weg van Mallacoota wat ook uitgestorven was in de zomer. Doorgereden naar Harrington. Jesper, Lasse en Nils wilden zwemmen en dat kon hier. Er was verder niemand in the pool maar daar kwam snel een einde aan. Van de glijbaan onder de bak met water die steeds omviel. Ze hebben zich prima vermaakt. Ook morgen blijven we hier om ff te relaxen.

Gwyn & Co

De Australische vocabulaire gaat je al goed af ;-). Maar wat een prachtige ervaringen allemaa. Gwyn is diep onder de indruk, die kunnen jullie nog maanden vertellen over alle avonturen!

Hedwig Stroop

Met plezier lees ik jullie verhalen. Wat een belevenissen! Na de vakantie kunnen de jongens ons (de kinderen en leerkrachten van de Vensterschool) nog veel meer vertellen en uitleggen over deze bijzondere reis .

Rianne Hofma

Vorige week zondag zijn juf Joland en ik naar Canterbury vertrokken voor een nascholing Engels voor kleuters. We hebben al heel veel super leuke les ideeën gehad! Met nog een volle week in het vooruitzicht gaan we nu eerst even een weekendje bijkomen en jullie weblog lezen. Geweldig, wat een belevenissen! Fijne tijd verder, maar dat gaat zeker lukken als ik jullie verhalen lees!