bosmaas-down-under.reismee.nl

Green Island

Omdat daydream island zo mooi was en Jesper en Lasse nog graag eens wilden "snurkelen" zijn we vandaag per boot naar Green Island gegaan. Daar met een glassbottom boat het great barrier reef met alle prachtige koralen en vissen bekeken. Na de tocht met deze boot even heerlijk aan het strand gelegen waar het al vroeg bloedheet was en dat in de winter. Daarna naar een klein museumpark geweest waar de grootste krokodil in gevangenschap leeft. Dat was wel een belevenis want een klein krokodilletje mocht geaaid wordenen de twee grootste krokodillen werden gevoerd. Daarna nog weer een paar uur bakken op het stranden op het laatst nog even in de pool om het zand van het lichaam te krijgen. Onderweg naar de boot voor de terugreis zagen we meerdere schildpadden in het water en daarna ook nog een haai zwemmen.

Cindy

Hoi vakantiegangers,
Ik heb heerlijk genoten van jullie geweldige vakantie verhalen.
Ik wil jullie vast een hele goede reis terug wensen. Veel liefs Cindy

Gwyn, Alain, Liesbeth

Wij ook! Maar Gwyn vindt het wel erg lang duren... Ze kijkt uit naar jullie terugkomst. En is onder de indruk van al die stoere dingen die jullie doen :-)

tutsjes fan us

Marjan

Ik kan me voorstellen dat jullie graag nog wat langer tussen al dat natuurschoon zouden willen vertoeven, maar de terugreis komt al dichterbij. Het is leuk om zo mee te lezen en te leven. Goede vlucht gewenst!

Michel, Marjan & Feline

gonnie

Ik heb genoten van al jullie avonturen..en ze met veel plezier gelezen.
Alvast een goeie terugreis en tot snel

Marcel

Mooie verhalen en foto's. Een vakantie om nooit te vergeten!