bosmaas-down-under.reismee.nl

Daydream Island

Een dagje daydream island.

We vertrekken al op tijd met de boot naar daydream island, 1 van de eilanden van de white sundays.We waren al gewaarschuwd, it's windy.We zitten boven op het dek en nog maar net onderweg komen de eerste golven onze kant op. Dikke pret, tot het te gek wordt en Lasse met nog een andere passagier kleddernat werd. We zoeken een beschut plekje en na een half uur arriveren we op daydream island. Om 10 uur worden de vissen in de reefe gevoerd, haaien, grote stingrase en natuurlijke Nemo. Mooi om te zien. Daarna koffie met gebak en een rondje op de midgetgolfbaan. Iedereen bloedje fanatiek!

Na de lunch een korte wandeling door the rainforest naar het strand. Daar gaan we snorkelen. We zien prachtige vissen. Jesper krijgt de smaakt te pakken en Nils is druk met zijn zandkasteel. We eindigen in het zwembad en de spa.

Weer terug met deboot en om 18.00weer in de camper.Een heerlijke dag en vooral het snorkelen was super.