bosmaas-down-under.reismee.nl

1e dolfijn gezien in Noosa Heads

Op onze rustdag in Noosa Heads zijn we gisteren begonnen met een lekker ontbijt buiten en daarna een frisse duik in het enigzins verwarmde zwembad. Toen Lasse zijn lippen op de kleur van een smurf leken zijn we er maar vlug uit gegaan.

Er waren twee markten in Noosa en dat is natuurlijk reden om een te bezoeken op zondag. Het betrof de Farmers market. Alle boeren uit de regio komen met hun producten naar deze markt. Geen speelgoed dus en dat betekent dat we er snel uitgekeken waren.

Rond de middag zijn we getstart met een wandeling in het National Park van Noosa. Hier hebben we het Tanglewood track en aansluitend ook nog even het coastal track gelopen. Mooie uitzichten over de stranden en de zee. Na een steil begin was het verder voor Jesper en Lasse prima te doen en Nils vind het op de schouders van papa en mama ook erg fijn wandelen.Bij Hells gates, halverwege de route, zagen we een Dolfijn twee keer boven water komen. De turtles die er normaal ook te zien zijn waren er vandaag niet helaas.

Na deze wandeling bij een heerlijk temperatuurtje zijn we weer naar de camping gegaan waarna de gebroedersweer even een frisse duik in het zwembad hebben genomen.

Ondertussen werd Ronald bij de Australische burenuitgenodigd voor een bak koffie. Een boeiend gesprek volgde. Ook de kinderen en Digna kregen wat te drinken en koekjes.Wat zijn de mensen hier toch aardig en oprecht.

yvonne leerling

Hallo lasse

Dylan vindt t erg leuk om jullie verhalen te horen, en ook zeker in de foto's te zien. Wat wij hier vorige week in de dierentuin hebben gezien, loopt bij jullie in t wild!!! Echt gaaf zegt ie ;-) veel plezier

Groetjes Dylan