bosmaas-down-under.reismee.nl

Narooma

's ochtends voor het eerst deze vakantie heerlijk in de zon ontbeten. Neemt niet weg dat de nachten nog steeds erg koud zijn. Een stralend begin van de dag. Even bijtanken van de zeegang van gisteren. We hebben een wandeling gemaaktover de boardwalk in Narooma. Prachtig helder water waarin we een grote stingray(rog) en zeehond zagen zwemmen vlak bij de viswinkel. Later zou blijken waarom. In het heldere water wat vissen gezien waaronder een zebra en een mooie blauwe met gele staart. De jongens hebben daarna even lekker gespeeld in de speeltuin van de rotary(die je hier over al ziet) en toen het laatste stukje naar het strand. Wat een golven en mooi uitzicht. Er waren wat surfers aan het werk en de zeehonden waren lekker aan het poedelen in het water of lagen te luieren op de rotsen. Op de terugweg zagen we een zeearend of visarend een vis uit de baai plukken. Voordat we de camera hadden was hij alweer weg maar wat een mooi gezicht. Lekker broodjes bij de bakker gehaald, fish and chips als lunch en toen was het gedaan met het mooie weer. Een korte felle onweersbui maakte een eind aan deze mooie dag. Vlak voor dit regenweer hebben Jesper, Lasse en Nils nog lekker even op de skelter gecrosst waarvoor ze hebben betaald met het verdiende afwasgeld.