bosmaas-down-under.reismee.nl

Lake Entrance

Vandaag zijn we laataangekomen in Lake Entrance na een lange reis vanuit Wilson Promontory. Voordat we naar de camping gingen hebben Jesper, Lasse en Nils even heerlijk gespeeld op een speeltuin tegenover het informatiecentrum. Deze Touristeninformatie is erg handig en voorzien je van veel goede tips. De beste tips komen van de locals overigens en iedereen is bereid je te woord te staan en te helpen. Hey mate how are you doing? Ja wat zeg je dan? I'm fine and how are you. Fine thank you is het antwoord dat je krijgt. Wat anders dan hoi, morgen. Iedereen groet je hier, bijzonder.

Besloten om hier twee nachten te blijven en de 29e een mooie wandeling te maken naar lake entrance. Daar waar de zee en het meer elkaar ontmoeten. Het werd een wandeling van ruimdrie uur, heen over een zandpad door de duinen, terug over het strand en met name Lasse door het water omdat de golven hem net iets te snel af waren. Een mooie wandeling met halverwege de ontmoeting met zeehonden(seals) die heerlijk aan het zwemmen waren waar zee en meer elkaar ontmoeten.

Mooie blauwe lucht, heerlijke zon maar wel fris langs de kust te wandelen. De rest van de middag konden de jongens weer heerlijk springen op het springkussen en spelen in de speeltuin op de camping. 's morgens 30 juni zaten er voor vertrek zo'n dertig roze kakatoos achter onze motorhome te kakelen.