bosmaas-down-under.reismee.nl

Philip Island

Na de treinreis met Puffing Billy zijn we doorgereden naar Philip Island. We hebben een plek gevonden bij holiday park Amazin Things. De volgende morgen zijn we eerste naar het koala reserve park geweest. Hier hebben we koala's van heel dichtbij gezien en Lasse werd op zijn hoofd gepoept door een Koala. Hierna zijn we gaan wandelen en hebben we een aantal walibis gezien. Aan het begin van de wandeltocht van 2 uur zat er opeens een possum. Hij bleef bij ons zitten en was niet bang. Om 16.00 vertrokken we naar de Penquin Parade. Eerst hebben we snel pannekoeken gegeten in de Van met een prachtig uitzicht op de baai.

De Penquin parade is prachtig. Als de zon vertrokken is komen er ineens kleine pinquins uit het water. Heel onzeker kijken ze oif de kust veilig is om dan snel de kant op te waggelen op zoek naar hun jongen die in de duinen op hen wachten.Onvoorstelbaar dat ze exact de weg weten te vinden naar hunjongen. We konden ze volgen tot aan de slaapplekken. Daarna lekker geslapen en vroeg weer op naar Wilson Promontory.

Liesbeth

Oh Lasse, je hebt toch wel terug op zijn kop gepoept he!? Wat klinkt het allemaal fantastisch! veel xxx van ons

Monique Meijer

He verre reizigers! Ik lees al dat jullie heel veel zien en veel beleven samen. Fantastisch. Lekker genieten van deze geweldige vakantie. Groetjes Monique