bosmaas-down-under.reismee.nl

Een koude nacht

Gisteren onze eerste dag in de camper. EenDuitse automaat waarmee we in Belgrave een helling zijn opgekomen waar ik met de gewone auto al zomijn twijfels bij zou hebben. Dat links rijden is best een uitdaging maar gaat prima en je bent er zo aan gewend. We zijn gisteren bij de lookout van Mount Danderong geweest. Wat een prachtig uitzicht op Melbourne heb je daar. Van een local kregen we de tip om wild te kamperen bij het Arboretum van RJ Hamer. Bij toeval kwamen we daar alsnog terecht en het was een fantastische tip met wederom een prachtig uitzicht maar dan niet op Melbourne. Daar vanochtend wakker geworden door de laughing Kookaburra. Deze herrieschopper direct maar even vastgelegd toen we gingen wandelen s morgens. Ook Crimson Rosella's en andere parrots in overvloed op dit adres. Daar kregen we het een beetje warm van want o wat was het snachtskoud in de camper. Vanuit Olinda naar Belgrave waar Puffing Billy al op ons stond te wachten. Met een buslading vol chinezen was het een prachtig tochtje en werden we bijgepraat door de head conductor. Na deze heen en terugreis over het oude spoor gingen we in de camper naar Philip Island.

De Bosmaas

Cindy Spieksma

Hoi vakantiegangers,
Super om zo jullie verhalen te lezen. Leuk dat jullie een tip kregen van een local. Dan kom je meestal op de mooiste plekjes. Ben benieuwd naar jullie ervaringen op Philip Island.
Groetjes Xxx Cindy

Touf, Ryan @ Kim

Wauw klinkt goed , behalve de koude nacht.
We hopen dat het overdag lekker weer voor jullie is.

And how is the food..

maria en albert

Lieve Digna,Ronald,Jesper,Lasse en Nils.
Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie veel mooie dingen zien.Wij zijn net terug van fietsvakantie. Papa mist zijn koffie uurtje op woensdag.We zijn in Zwiesenborg geweest met het pontje, Was erg mooi.
Ik hoop dat het overdag wat warmer is bij jullie.
Groetjes van Albert, Maria en Angie