bosmaas-down-under.reismee.nl

Melbourne

Hallo allemaal,

Het was een lange reis, maar het is ons 100% meegevallen. De overstap in Singapore ging vlot en het tweede deel van de reis hebben we veel geslapen. We hadden geluk dat het vliegtuig niet vol zat, dus ruimte genoeg. Na eenbijzondere taxirit, zijn wenu in een hotel vlak bij het vliegveld.

Jesper Lasse en Nils vonden de reis leuk en hebben zich prima vermaakt.

Het is hier nu 19.30 en we gaan zo lekker slapen. Morgen de camper ophalen en dan kunnen we lekker relaxed onze reis vervolgen.

Marco, Marloes en Matthe

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Nu eerst maar bijslapen en dan kan het camper-avontuur beginnen!!!

Jannie

Hallo vakantiegangers,
Fijn dat jullie reis goed is verlopen, we zijn nieuwsgierig naar jullie belevenissen Down Under !!
Veel plezier !
groetjes Hoeke en Jannie

Marjan

Leuk te lezen dat de reis voorspoedig en rustig is verlopen! Nu kan het leuke deel beginnen. We lezen graag alles over jullie real-life encounters met de Aboriginals en wilde kangoeroes :-)

Pieter en Meintje

Hallo kinderen,

Bij ons is de dag net begonnen, jullie zijn waarschijnlijk de camper al aan het uitproberen.
We kijken uit naar de nieuwe belevenissen.

groetjes P en M en een knuffel van Angie.