bosmaas-down-under.reismee.nl

Bijna klaar voor de reis

Nog even de puntjes op de i en dan kunnen we morgenvroeg om 6.00 vertrekken naar Schiphol. De hoeveelheid bagage valt mee. Als we in Europa op vakantie gingen hadden we zelfs een kar nodig om alles mee te kunnen nemen

Wink

We hebben er zin in!

Groetjes,

Ronald, Digna, Jesper, Lasse en Nilsje

Hedwig Stroop

Hopelijk vannacht lekker slapen!
Ik wens jullie een goede reis!
Hedwig

Rianne Hofma

Ik wens jullie een hele goede reis en een fijne vakantie. Een onvergetelijke ervaring voor jullie allemaal! Ik ga jullie zeker samen met groep 1/2 b van de Vensterschool volgen. Laat dus vooral veel foto's en filmpjes achter! :-)

Groetjes aan de jongens!
Rianne

ryan, toufik & kim

Een fijne reis naar Australie. Lekker genieten met de kids.

Marloes, Marco en Matthe

Hoi familie,

We wensen jullie alvast een hele goede reis!!! We gaan jullie zeker volgen Down Under. Heel veel plezier en voorzichtig aan!

Groetjes M,M & M

Marcel

Heel veel plezier! Maak er wat moois van!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen, foto's en filmpjes.

Groep 4A

Een hele fijne reis. Wij hopen dat jullie het leuk krijgen in Australië.
Groetjes, Bobby-Joy, Lyckle, Duncan, Goos, Sem S, Niels, Jarno, Leon, Suzan, Verena, Sem V, Sanne, Darrenjay, Milou, Tara, Aron, Noa, juf Claudia en juf Silvia.

Mathilde Bergman

Hallo,
Wat leuk dat jullie een weblog bijlhouden!! Super!
Ik ben heel benieuwd naar jullie vakantieverhalen.
Geniet ervan en ik wens jullie een hele goede reis en plezier aan de andere kant van deze aardbol!
groetjes uit Almelooo

Hasker en inez

Wij wensen jullie een fantastische reis toe!
Groeten Hasker,Inez,Charlotte en Ruben

j.wannink@vechtstromen.nl

Hoi,

Een hele fijne reis gewenst en een geweldige vakantie met elkaar! Ben benieuwd naar jullie ervaringen en leuke kiekjes :)

Groet,
Josien

mientjemol@gmail.com

Wij wensen jullie een fijne vakantie toe in Australie.
Groeten Jan en Mientje

Mia Vriesema

Een hele fijne vakantie toegewenst. Ik ga jullie volgen.

oldest sister

Have nice dreams about Australië

Emelie

nadat Maria en ik jullie afgezet hadden zaten we om 10 uur al weer aan de koffie van Albert met gebak van jou. Albert had je hele was verzameling al aan de lijn! fijne vakantie! Nienke en Irene zullen het ook leuk vinden om elke keer te volgen wat jullie allemaal mee maken.